پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با تلاش خادمیاران رضوی راور انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۲۸

برگزاری سلسله دیدارهای کانون های خدمت رضوی

سلسله دیدارهای کانون های خدمت رضوی راور با مسئولین اجرایی شهرستان و با هدف هم افزایی و استفاده از ظرفیت های متقابل به منظور خدمت هرچه بیشتر به مردم که ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند، برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ مسئولین کانون خادمیاری رضوی متشکل از مسئول کانون مرکزی، مسئولان روابط عمومی و امورمالی و برخی از رابطین کانون های تخصصی، ضمن حضور در ادارات برق و آب شهرستان راور از نزدیک با مسئولین این ادارات دیدار و گفتگو کردند.

حسین نخعی راد، مسئول کانون های  خدمت رضوی راور گفت: این دیدار که در فضایی صمیمی و لبریز از عشق و ارادت به ساحت امام مهربانی ها برگزار شده بود، مورد استقبال  روسای ادارات مذکور قرار گرفت.

نخعی راد ابراز داشت: علاقه و اشتیاق وصف ناپذیر مسئولین فوق به فعالیت خیرخواهانه و خداپسندانه و امام رضایی خادمیاران باعث شده بود. سوالات متعددی در حوزه عملکرد خادمیاری مطرح شود و بارها آمادگی خود را برای همکاری و تعامل طرفین اعلام کنند.

در پایان نخعی راد مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان با اهدای بسته های تبرکی از مسئولین این ادارات بابت زحماتشان تقدیر و تشکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی