پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۳

آغاز همکاری های علمی فرهنگی میان دانشگاه رضوی و آموزش و پرورش خراسان رضوی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در دیدار با سرپرست این دانشگاه، زمینه های همکاری مشترک زمینه های همکاری را بررسی کردند.

به گزارش آستان نیوز، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی  ضمن حضور در دانشگاه رضوی در نشستی صمیمی با مسولان این نهاد علمی فرهنگی پیرامون زمینه های همکاری مشترک و تعاملات علمی فرهنگی گفت و گو کرد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد امامی سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی به ارائه گزارشی از فعالیت های علمی پژوهشی و فرهنگی دانشگاه و موفقیت ها و امکانات و موقعیت ممتاز آن در حرم مطهر رضوی پرداخت.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز به بیان برنامه ها و اهم فعالیت ها از آغاز تصدی این جایگاه پرداخت و به زمینه های همکاری مشترک و تعامل بین این دو نهاد علمی فرهنگی اشاره کرد.
در این نشست به زمینه های ارائه خدمات علمی فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان و خانواده های آنان و نیز امکان برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی، اعزام نیروی فرهنگی، بازدید از فضای دانشگاه، موقعیت و امکانات آن اشاره شد.
در پایان بر انعقاد یک تفاهم نامه همکاری مشترک بین این دو نهاد و اجرایی شدن آن تاکید شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی