پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۳

کتاب «مبانی و اصول آموزش و پرورش» به چاپ چهل و هفتم رسید 

چاپ چهل و هفتم کتاب «مبانی و اصول آموزش و پرورش» از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) روانه بازار کتاب شد.

به گزارش آستان نیوز، این کتاب به نویسندگی غلامحسین شکوهی کتاب‌ برگزیده‌ای در زمینه‌ فلسفه‌  تعلیم و تربیت، روانشناسی و علوم تربیتی، آموزش و پرورش است که در 5 فصل مهم‌ترین مباحث تربیتی از جمله معنی و مفهوم تربیت، ضرورت، اهمیت و امکان تربیت آدمی، مبانی آموزش و پرورش، اصول آموزش و پرورش و حل تناقضات تربیتی را برای مخاطبان تبیین می‌کند. 
 مولف در مقدمه کتاب می‌گوید: «درباره تعلیم و تربیت و آثار مترتب بر آن، از دیرباز سخنان بسیاری گفته‌اند. بی جهت نیست که اعلامیه جهانی حقوق بشر در تلاش خود برای صلح و آرامش در جهان، تصریح می‌کند که همه از حق تعلیم و تربیت برخوردارند. در جامعه ما حدود یک میلیون نفر معلم و مربی، آموزش و پرورش بیش از دوازه میلیون دانش آموز را بر عهده دارند. بدون شک، لازم است معلمان و مربیان از اصول آموزش و پرورش آگاهی یافته، به سودمندی روش‌های جدید اطمینان یابند.
 این کتاب، کوششی در جهت آگاه ساختن این خدمتگذاران برای یافتن توفیق خدمتی بیشتر است».  او معتقد است: «به جرأت می‌توان گفت که پیش از این کتاب، در آثار معتبر زبان فارسی، حتی یک اثر قابل تعمق وجود نداشته است تا در مبحث اصول آموزش و پرورش حقّ مطلب را چنان‌که شایسته است، ادا کرده باشد. دیگر وقت آن رسیده است که بازسازی آموزش و پرورش کشور، به موازات بازسازی دیگر نهادهای کشور آغاز گردد و موانع موجود در راه تعلیم و تربیت واقعی از پیش پای مربیان و معلمان برداشته شود که  تألیف و انتشار این کتاب، گامی است در راستای پیشرفت و اعتلای این نهاد».
کتاب «مبانی و اصول آموزش و پرورش » اولین نوبت در سال 1387 در قطع وزیری و 237 صفحه 
روانه بازار کتاب شده و تاکنون بنا به استقبال خوب مخاطبان در شمارگان 171 هزار و 460 نسخه چاپ و منتشر شده است. 
علاقه‌مندان برای تهیه این مجموعه می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند  و یا  پیام درخواست کتاب را به شماره 09027652008 پیامک کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی