پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۵

«جهاد تبیین» و «سواد رسانه‌ای» ویژه امام رضایی‌ها در محمودآباد

دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه برادران خادمیار رضوی در شهرستان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، در این دوره که اولین مرحله آموزش ضمن خدمت برای گروه سوم از خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد بود، پس از قرائت قرآن کریم و سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) و ارائه نکاتی توسط علیرضا مقدس، مسئول واحد آموزش دفتر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد، خاکزاد مدرس دوره «جهاد تبیین» لوازم و پیش‌نیازهای ضروری برای ورود به عرصه جهاد تبیین را تشریح کرد.

 سپس سید علی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد ضمن عرض خیرمقدم به همه مهمانان، از خادمیاران خواست علاوه بر خدمات و فعالیت‌های امام رضایی در قالب تشکیلات خادمیاری، در همه شئون زندگی و رفتار شخصی هم به معنای واقعی امام رضایی باشند. 

پس از آن قاسم کثیری معاون خادمیاری دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان نکاتی را در خصوص انتظارات دفتر خادمیاری از خادمیاران مطرح کرد و سپس فرم «اطلاعات خادمیاران» بین حاضران توزیع و با راهنمایی و توضیحات وی توسط خادمیاران تکمیل شد. 

در پایان سید عیسی طهماسبی مدرس «سواد رسانه‌ای» چند نمونه از تکنیک‌های مختلف دشمن در جنگ رسانه‌ای مانند تقطیع ویدیوها و انتشار دروغ‌های بزرگ و... را معرفی کرد و راه‌های تشخیص دروغ از حقیقت را در مواجهه با این قبیل محتواها توضیح داد.

این دوره آموزشی با حضور حدود ۲۰۰ خادمیار برادر در سالن الغدیر اداره ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه‌ریزی شورای آموزشی دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد، مراحل بعدی دوره‌های آموزشی ضمن خدمت با موضوع «بصیرت‌افزایی» در آینده‌ای نزدیک برای خادمیاران رضوی این شهرستان برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی