پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان تنکابن خبر داد؛
۱۴۰۱-۱۱-۰۴

وقف 3000متر زمین به نیت احداث بیت الرضا(ع) در طیب محله

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان تنکابن گفت: فرزندان حاجیه خانم عجمی و مرحوم صالحی خیرین نیک اندیش یک قطعه زمین را به مساحت 3000 مترمربع در طیب محله شهرستان تنکابن به نیت احداث بیت الرضا(ع) وقف کردند.

حمیدرضا طالشی در گفتگو با آستان نیوز از استان مازندران، ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک رجب و تحسین اقدامات عام المنفعه خادمیاران رضوی در راستای رفع آلام نیازمندان به نیت امام رضا(ع) و با بیان اینکه دلدادگان به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) در شهرستان تنکابن در راستای خدمت به محرومین به نیت ترویج سیره منور رضوی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، اظهار کرد: خادمیاران رضوی نیز این خطه از غرب استان مازندران با ابتکارات جدید از جمله وقف و انفاق درصدد رفع مشکلات نیازمندان به نیت امام رضا(ع) هستند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان تنکابن با بیان اینکه وقف، سنت حسنه‌ای است که در دین مبین اسلام به آن تأکید بسیار شده است، افزود: با گسترش فرهنگ وقف و نذر، راه کمک به محرومان تسهیل می شود.
 
وی گفت: فرزندان حاجیه خانم عجمی و مرحوم صالحی خیرین نیک اندیش یک قطعه زمین به مساحت 3000 مترمربع تنکابن وقف انجام امورخیریه، درمانی، فرهنگی، تبلیغی و اسکان زائران حرم مطهر رضوی به نیت امام رضا(ع) کردند.
 
طالشی با بیان اینکه در نیت این واقف خیر اندیش آمده که تولیت و بهره مندی از منافع آن به عهده دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر باشد، ادامه داد: این زمین برای احداث بیت الرضا(ع) وقف شده است.
 
وی با بیان اینکه مراسم امضای وقف نامه این زمین اهدایی از سوی این خیرین نیک اندیش در مسجد روستای طیب محله تنکابن برگزار شد، اذعان کرد: تلاش داریم با کمک خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان تنکابن زمینه ساز احداث بیت الرضا(ع) در این موقوفه باشیم.

طالشی گفت: از مردم شریف تنکابن که دلداده اهل‌بیت (علیهم‌السلام) هستند تقاضا داریم  نیت وقف‌های خود را برای امام رضا(ع) قرار دهند و هر کس به‌اندازه توانش به نام امام رضا(ع) و با هدف کمک به نیازمندان وقف کند.
 
محمد اسماعیل امام زاده، دبیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران و حجت الاسلام سید صفر علوی، مسئول وقف و نذر استان، حجت الاسلام هدایتی امام جمعه تنکابن و  مدیر حوزه علمیه (مسئول کانون وقف و نذر شهرستان تنکابن) در مراسم وقف زمین حاجیه خانم عجمی و مرحوم صالحی حضور داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی