پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خبرهای کوتاه از فارس
۱۴۰۱-۱۱-۰۲

کمک های مهربانانه خادمیاران شیرازی به نیازمندان رسید

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه یک شهرستان شیراز استان فارس با کمک خیرین، کمک های مهربانانه ای را به مستضعفان منطقه به نیابت از امام ابوالحسن علی بن موسی الرضا علیه السلام اهدا کردند.

به گزارش آستان نیوز از فارس خادمیاران شیرازی به تاسی از امام رئوف این خدمات را انجام دادند که در ادامه می خوانیم.

حال و هوای امام رضایی در یک مدرسه

جهت نورانی کردن محل تحصیل نوجوانان با هماهنگی مسئولان مدرسه امام هادی علیه السلام شیراز با پرچم گردانی پرچم متبرک امام رئوف و مولود خوانی و اهدای بسته های تبرکی به دانش آموزان حال وهوای امام رضایی را در این مدرسه به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است که این مدرسه حدود ۵۰۰ دانش آموز دارد که در این مجلس نورانی معلمان و اولیاء دانش آموزان نیز حضور داشتند.

غذای گرم در سفره نیازمندان

جهت کمک به مستضعفین و کسانی که در این شرایط سخت معیشتی در زحمت می باشند، این نوکران امام مهربانی ها به مناسبت چهارشنبه های امام رضایی تعداد ۱۰۰ پرس غذای گرم راتهیه کرده و به نیابت از این امام همام بین مردم فقیر منطقه توزیع کردند.

توزیع گوشت بین محرومین
با توجه به گرانی گوشت گرم گوسفندی در بازار و دسترسی کمتر مردم مستضعف و کم درآمد به این مواد پروتئینی و پر مصرف با تلاش عزیزان خادمیار منطقه تعداد سه راس گوسفند عقیقه ای تهیه و پس از ذبح و بسته بندی به صورت کاملاً بهداشتی  بین خانواده های مستضعف منطقه توزیع کردند.

همچنین به مناسبت رسیدن ایام ماه سراسر نور رجب به همت یکی از خواهران خادمیار منطقه یک راس گوسفند خریداری و پس از ذبح و تقسیم و بسته بندی بین خانواده های نیازمند به نیابت از امام مهربانی ها توزیع گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی