پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۱-۱۱-۰۵

مراسم جشن ولادت باسعادت امام محمد باقر(ع) در ریحان شهر برگزار شد

مسئول کانون محله ای ریحان شهر گفت: همزمان با روز اول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) مراسم جشنی توسط کانون خادمیاران خدمت رضوی ریحان شهر در مصلای این شهر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قوام آبادی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: یکی از بهترین ماه‌های سال ماه رجب است که رحمت ویژه خداوند در تمام لحظات این ماه بر بندگان نازل می‌شود همان طور که در دعای ماه رجب وارد شده خداوند در این ماه در مقابل اعمال کم ما بیشترین پاداش را می‌دهد.

وی افزود: خادمیاران رضوی هم باید از این ایام را قدر بدانند و برای رسیدن به مقام بندگی از فرصت ماه رجب برای کمک کردن به نیازمندان جامعه استفاده کنند.

قوام آبادی خاطرنشان کرد: شروع این ماه با ولادت امام باقر(ع) آغاز می‌شود این خود یکی از نشانه های با برکت بودن این ماه می باشد. گفتنی است شرکت کنندگان در این مراسم میزبان پرچم حرم های مطهر رضوی و حضرت معصومه(س) بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی