پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۸

به‌نشر، کتاب «کاشـف دریـاهای نـور» را ویژه نوجوانان منتشر کرد

کتاب «کاشـف دریـاهای نـور» زندگی نامه داستانی علامه  محمدباقر مجلسـی از سوی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) روانه بازار کتاب شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این کتاب به قلم  یوسف یزدیان وشاره برای آشنایی نوجوانـان با مولف کتاب بحارالانوار، متفکر دینـی اهل اصفهـان با زبانی ساده و به دور از اصطلاحات ادبی دشوار و نا آشنا به رشته تحریر در آمده است.
در این کتاب ۶۴ صفحه‌ای مصور که مهدی بادیه پیما آن را تصویرگری کرده است، نوجوانان بصورت اجمالی با مقاطع زندگی علامه مجلسی آشنا می‌شوند.
 کتاب «کاشف دریاهای نور» در قالب بخش‌های خواندنی کتاب از جمله «دعایی چه نیک! استجابتی چه نیکو!»، «سفیدتر از سفید به سپیدی ایمان»، «بیا با نور حق پیمان ببندیم»، «مجوی شوکت شاهان که واقعا فانی است بجوی گوهر ایمان که تا ابد باقی است»، «علامه‌ای به روزگار جوانی»،  «آسمان همتی در کشفِ (دریاهای نور)»،  «در بحار الانوار جو مارا، نه در یک منصب دنیایی‌ام!»، مرا با بحار است پیمان که بنویسمش»، «غرق دریاهای نورم جسم خاکی گو مباش»، فرازهای مشهودی از ادوار زندگی علامه مجلسی؛ (از کودکی تا بزرگسالی و رحلت)، شیوه‌های تربیتی، کتاب‌ها و تالیفات، دغدغه‌های علامه محمد باقر مجلسی برای دین اسلام را بیان می‌کند.
یوسف یزدیان وشاره  متولد سال ۱۳۴۹ از روستای «وِشاره» از توابع شهرستان قم  است. نویسندگی داستان را با نوشتن سلسله داستان‌های «کودکی‌ها» در مجلۀ «باران» آغاز کرده است. کتاب‌های  «کروکودیل در کلاس»، «چشمان بیدار»، «کبوتری که بی سر می‌‌پرید»، «پروانه‌ها راه خانه‌ات را می‌دانند» و «مهرآور» از دیگر آثار این نویسنده است.
 این اثر در  قطع وزیری کوتاه با شمارگاه هزار نسخه منتشر شده و با قیمت 500 هزار ریال در دسترس دوستداران علم و فرهنگ قرار دارد. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند  و یا  پیام درخواست کتاب را به شماره 09027652008 پیامک کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی