پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۷

دیدار مسئولان کانون های خدمت رضوی مازندران با امام جمعه تنکابن

همزمان با حلول ماه رجب مسئولان کانون های خدمت رضوی مازندران با امام جمعه تنکابن دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز ازمازندران، به مناسبت حلول ماه پرفضیلت رجب و بررسی فعالیت خادمیاران ،دبیر کانون خدمت رضوی استان و مسئولان ستادی وشهرستانی با حجت الا سلام سید مهدی هدایتی امام جمعه تنکابن دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار محمد اسماعیل امام زاده دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران، گزارشی ازفعالیت خدمت رسانی خادمیاران رضوی در کانون های تخصصی و محلی رضوی ارائه داد و از حمایت های معنوی  امام جمعه شهرستان نسبت به خادمین علی بن موسی الرضا(ع)  نیز قدردانی کرد.

امام جمعه تنکابن نیز دراین دیدار ضمن قدردانی ازتلاش خادمان در سراسر استان گفت: خادمان رضوی کسانی هستند که در فضای ایمانی و نورانی به مردم خدمت می‌کنند و این امر بسیار مقدس است و باید آن را بیشتر درسراسر استان توسعه داد.

حجت الاسلام هدایتی از خدمت خادمیاران در راستای کمک به مردم، احیای امر اهل بیت(ع) و تعظیم شعائر الهی قدردانی کرد و افزود: این امر موجب تزریق روحیه معنوی و ترویج فرهنگ رضوی میان اقشار مختلف مردم می‌شود.

امام جمعه تنکابن با اشاره به تشکیل کانون جوانان برای خدمت رسانی به آستان مقدس امام رضا(ع) افزود: باید بسترهای مناسب برای حضور جوانان در عرصه های مختلف فراهم شود و با اجرای برنامه های فرهنگی مناسب و متنوع و جذاب شاهد حضور بیش از پیش جوانان در مساجد، فعالیت ها و برنامه های دینی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی