پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۵

اطعام رضوی و کمک به نیازمندان به همت خادمیاران رضوی شهرستان نور

در ماه رجب المرجب، اطعام رضوی و کمک به نیازمندان به همت خادمیاران رضوی شهرستان نور اجرایی شد.

 به گزارش آستان نیوز از مازندران خادمیاران رضوی نور به یاری نیازمندان شتافتند.

توزیع غذای گرم

 در ماه مبارک رجب المرجب و همزمان با میلاد با سر سعادت امام محمد باقر علیه السلام و اول ماه قمری ۲۷ پرس غذای گرم به ارزش دوازده میلیون ویکصد و پنجاه هزار ریال توسط کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان عجل الله خیابان نیما شهر نور با همت خادمیاران و یاوران رضوی بین خانواده های نیازمند تحت پوشش این کانون توزیع گردید. 

 گفتنی است این کانون در طول سال بخصوص در اعیاد، مناسبت ها و اول ماه قمری، برنامه های مختلفی از قبیل طبخ و توزیع غذا برای نیازمندان، تهیه اقلام و وسایل زندگی برای خانواده های کم برخوردار همت دارد.

اهدای سیسمونی به زوج جوان

همچنین خادمیاران رضوی شهرستان نور در روز میلاد امام محمد باقر(ع) یک سری سیسمونی به زوج جوان نوری اهدا و دل خانواده ای را شاد کردند.

به مناسبت میلاد حضرت امام محمد باقر(ع) و ماه رجب، خادمیاران خدمت رضوی کانون مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای کردآباد یک سری سیسمونی نوزاد به ارزش ریالی مبلغ شصت میلیون ریال تحویل یک‌ زوج جوان نیازمند دادند.
 این سیسمونی شامل لباس برای نوزاد، پتو سرویس خواب، اسباب بازی، لوازم بهداشتی نوزاد بود.

گوشت نذری میهمان سفره نیازمندان شد
خادمیاران رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) کردآباد نورهمچنین در میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) یک راس گوسفند به مبلغ ۴۲ میلیون ریال را ذبح و با هدف دستگیری از نیازمندان در راستای کرامت رضوی، گوشت قربانی را در بین ۳۵ خانواده کم برخوردار منطقه توزیع کردند.

پول نقدی که چاره ساز شد

دو خانواده نیازمند شهر رویان هم در این‌ماه از رافت و مهربانی خادمیاران رضوی شهرستان نور برخوردار شده و خادمیاران رضوی شهرستان نور با اهدا ۱۳ میلیون ریال کمک نقدی برای رفع مشکلات این دوخانواده به یاری شان شتافتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی