پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با شب آرزوها؛
۱۴۰۱-۱۱-۰۸

لبخند برلب کودکان بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت نشست

خادمیاران رضوی کانون تخصصی سلامت جیرفت در شب آرزوها به عیادت کودکان بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) رفتند و با اهدای اسباب بازی لحظه های شاد و دلنشینی را برای بچه های بیمار رقم زدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت رئیسی، مسئول کانون تخصصی سلامت شهرستان جیرفت گفت: خادمیاران رضوی در آستانه شب آرزوها، به نیابت از امام رئوف با حضور در بخش اطفال بیمارستان امام خمینی(ره)، اسباب بازی و بسته های فرهنگی به کودکان اهدا کردند.

رئیسی افزود: خادمیاران با حضور در بخش اطفال با همراهان کودکان بستری شده گفتگو کردند و همچنین از نزدیک در جریان روند رسیدگی به بیماران و ارائه خدمات قرار گرفتند و از پرستاران این بخش با اهدای بسته های تبرکی قدردانی کردند  و برای بیماران آرزوی شفای عاجل داشتند.

وی ادامه داد: این کودکان حق دارند که بازی کنند و اوقات شاد و مفرحی داشته باشند، اما به دلیل بیماری و تحمل درد و رنج طول درمان نیاز بیشتری به توجه و محبت دارند، خادمیاران رضوی با اهدای اسباب بازی درشب آرزوها شادی و خوشحالی را به دل های این کودکان هدیه دادند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی