پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۹

بازسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران توسط شرکت شهاب خودرو/ورود 100 اتوبوس به ناوگان تا پایان 1401

با هدف افزایش توان خدمت‌دهی به مردم، شرکت شهاب خودرو تا پایان سال جاری تعداد 100 دستگاه از اتوبوس‌های دو کابین ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را بازسازی خواهد کرد تا این خودروها به چرخه حمل و نقل باز گردند.

به گزارش آستان نیوز، باتوجه به فرسودگی ناوگان اتوبوس‌های کشور، شرکت شهاب خودرو زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، قراردادی را در آبان ماه امسال امضا کردند تا این مجموعه بخشی از اتوبوس‌های 18 متری BRT فرسوده ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را بازسازی کند.


افزایش سطح کیفی ناوگان از طریق بازسازی
دکتر سید جمال‌الدین موسوی مدیرعامل شرکت شهاب خودرو با اشاره به تاثیر تحریم‌ها بر نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کشور اظهار کرد: سیاست نوسازی ناوگان به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه و ایجاد مشکل در انتقال ارز با کندی روبرو است و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه حمل و نقل شده است.
او ادامه داد: از همین رو با توجه به کاهش ورود اتوبوس‌های نو به ناوگان حمل و نقل کشور، در حال حاضر از طریق بازسازی نسبت به افزایش سطح کیفی خدمات اقدام خواهد شد.
موسوی افزود: امید است به زودی شرکت شهاب خودرو به روند تولیدی خود باز گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی