پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۹

دیدار مسئولان آستان قدس رضوی با تولیت‌های عتبات مقدس در کشور عراق

جمعی از مدیران آستان قدس رضوی با تولیت‌های عتبات مقدس در کشور عراق دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش آستان نیوز، جمعی از مدیران آستان قدس رضوی به منظور همکاری و انتقال تجربیات در پروژه‌های مختلف ضمن سفر به کشور عراق با تولیت‌های عتبات مقدسه عباسی، علوی و حسینی دیدار و گفت وگو کردند.
بازدید از کارگاه نجاری عتبه علویه و صحن حضرت فاطمه زهرا(س) با موضوع ساخت درب و پنجره‌های سنتی صحن حرم حضرت زهرا(س) در حرم امیر المومنین در نجف اشرف و  دیدار با تولیت عتبه علویه یکی از برنامه‌های این سفر بود.
در این دیدار در خصوص توسعه همکاری‌های مختلف در زمینه‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و موقوفاتی و پیشنهاد برای ایجاد پروتکل‌هایی بین دو حرم رضوی و علوی برای اجرای برخی از پروژه‌های بزرگ اقتصادی بررسی شد که با استقبال بالای عتبه علوی مواجه شد.
همچنین یکی دیگر از دستاوردهای این سفر گفت وگو در حوزه توسعه فعالیت‌های صنایع چوب حرم حضرت علی(ع) بود که آستان قدس رضوی آمادگی خود را برای توسعه این فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی بیشتر به زائران حرم حضرت علی(ع) اعلام کرد.
دیدار با تولیت امین العام عتبه حسینی و تولیت عتبه عباسیه و بازدید از صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) در کربلا که با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات انجام شد، از دیگر برنامه های این سفر بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی