پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۰

مجموعه سه گانه «دشت مرموز» به چاپ دوم رسید

مجموعه سه گانه «دشت مرموز» با توجه به استقبال خوب کودکان و نوجوانان در به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به چاپ دوم رسید.

به گزارش آستان‌نیوز، این آثار که در شمار کتاب‌های پر مخاطب به‌نشر قرار دارد، سال گذشته منتشر شده و در این مدت بازخوردهای خوبی از مخاطبان گرفته است و تاکنون 7 هزار نسخه از مجموعه سه گانه «دشت مرموز» روانه بازار کتاب شده است.
مجموعه سه گانه «دشت مرموز» به قلم محمد میرکیانی، نویسنده فعال و خوشفکر حوزه ادبیات کودک و نوجوان در فضای داستان‌های حیوانات با ساختاری طنز، فانتزی و مفرح برای نوجوانان نگارش شده است. او در باره این مجموعه گفته است: من در نگارش سعی کردم به دلیل نیاز ادبیات معاصر، داستان‌های فانتزی ایرانی را به شیوه امروزی بنویسم که مخاطب از خواندن آن لذت ببرد. 
اولین جلد از این مجموعه کتاب «جشن خرگوش‌ها» است و کتاب‌های «ملکه موش‌ها» و «بازی بازها» به ترتیب جلدهای دوم و سوم این مجموعه را تشکیل می‌دهند.«ماجرای دشت مرموز» رمان‌های فانتزی با فضای ایرانی و بومی هستند که به بیان موضوعات مهم از جمله مبارزه با استعمارگران، آگاهی بخشی، شرق شناسی و شناخت خود و دیگران می‌پردازد.
نویسنده کوشیده نوجوانان را با ناگفته‌هایی از فضای عمومی جامعه و جهان امروز آشنا کند و با آگاهی‌بخشی درک آن‌ها را نسبت به پیچیدگی‌های زندگی در جهان امروز گسترش دهد. در این اثر تلاش شده به گونه‌ای تصویری، داستان روایت شود. زبان این اثر منحصر به فرد است و نویسنده علاوه بر نامگذاری جذاب اسامی داستان، سعی کرده در روایت اثر از ساخت ضرب المثل‌ها نیز استفاده کند.
میرکیانی معتقد است: این اثر با تصویرگری خوب سعید رزاقی با تصاویر متناسب با متن و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالای تصویری، برای ساخت پویا نمایی و انیمیشن هم مناسب است.
کتاب‌های متعدد میرکیانی در انتشارات مختلف منتشر شده، اما اکثر آثار او در انتشارات به‌نشر است که می‌توان به مجموعه پر مخاطب و پر فروش کتاب‌های «قصه ما مثل شد» اشاره کرد. این اثر در دو قطع وزیری و جیبی به‌صورت تک جلدی (جلد 1 تا 10) و هم به صورت دو مجموعه 5 جلدی با جلد سخت (جلدهای 1 تا 5 در مجموعه اول چاپ شده) منتشر شده و تاکنون 19 نوبت چاپ را پشت سر گذاشته است. کتاب‌های «داستان‌های بی‌دانه»، مجموعه پنج جلدی «همیشه قصه‌ای هست» و مجموعه 5 جلدی «حکایت‌های کمال» از دیگر آثار این نویسنده در انتشارات به‌نشر است.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب و یا مشاهده سایر آثار این انتشارات می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند. هم چنین ارسال  پیام درخواست کتاب به شماره 09027652008 یکی دیگر از راه های تهیه کتاب های انتشارات به‌نشر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی