پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۰

برگزاری نشست هم اندیشی خادمیاران خبر و رسانه در کرج

همزمان با ماه پر خیر و برکت رجب نشست اعضای کانون تخصصی خبر و رسانه با حضور خادمیاران و مسئولان این کانون در محل دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان البرز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ در راستای تغییر ساختار کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی در استان نشست مشترکی با حضور اعضای کانون خبر و رسانه و مسئولان این کانون به منظور تشریح وظایف جدید و اهمیت فعالیت بیش از پیش، برگزار شد.

در این نشست ابوالفضل مهرابی پور مسئول کانون تخصصی خبر و رسانه و مسئول روابط عمومی دبیرخانه استان البرز با تاکید بر اهمیت وظائف یک روابط عمومی در فعال سازی سایر کانون‌های عمومی و تخصصی استان گفت: پیگیری اخبار توسط خبرنگاران، ارائه ایده‎‌های جدید و ارسال سوژه‌ها در موقع مناسب و استفاده از روابط و تخصص‌های مختلف می‌تواند یک روابط عمومی را شکوفا و به سایرین معرفی نماید.

وی با بیان اینکه درصدد تاسیس یک سایت با عنوان «رواق رسانه» هستیم، افزود: در این سایت که همزمان با روز میلاد حضرت جواد الائمه(ع) شروع به کار می‌کند، بخش‌های مختلفی را برای معرفی ظرفیت‌های استان با محوریت امام رئوف در نظر گرفتیم که فعال شدن آن بسته به تلاش خبرنگاران کانون تخصصی خبر و رسانه دارد.

مهرابی پور ایده‌های جدید خبرنگاران را برای توسعه کمی و کیفی سایت ضروری خواند و گفت: هر خبرنگار ضمن اطلاع از اخبار کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی در استان البرز می‌تواند در مناسبت‌های مختلف یادداشت، گزارش یا مصاحبه و دل‌نوشته خود با موضوع امام رضا(ع) را برای این سایت تهیه کند.

وی برگزاری چنین دیدارها و نشست‌هایی را برای تبادل افکار و پیشنهادات ضروری خواند و اظهار داشت: گاهی یک سوژه کوچک اما به موقع مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار می‌گیرد و ما می‌توانیم تمام اخبار و سوژه‌های مرتبط با امام رئوف را در زمان مناسب در سایت «رواق رسانه» بارگذاری کنیم.

در این نشست مرتضی رعیتی خادمیار روابط عمومی کانون تخصصی خبر و رسانه با معرفی ساختار روابط عمومی توضیح داد: از این به بعد کلیه هماهنگی‌ها و فعالیت‌های خبرنگاران کانون تخصصی خبر و رسانه برای پوشش اخبار کانون‌ها با هماهنگی مسئولان روابط عمومی کانون‌های عمومی و تخصصی صورت می‌گیرد و در همین راستا برای این کانون‌ها مسئولان و بخش‌های جدید تعریف شده است.

در این نشست خبرنگاران کانون تخصصی خبر و رسانه به بیان مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود در راستای ارتقای کمی و کیفی اخبار کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی