پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل شرکت کشاورزی رضوی تصریح کرد
۱۴۰۱-۱۱-۱۰

مسئولیت اجتماعی؛ دلیل ادامه فعالیت آستان قدس در حوزه پرورش دام سبک

مدیرعامل شرکت کشاورزی رضوی با اشاره به عدم سوددهی پرورش دام سبک در شرایط اقتصادی  کنونی، تصریح کرد: آستان قدس رضوی با توجه به مسئولیت اجتماعی خود در این عرصه ادامه فعالیت می‌دهد.

به گزارش آستان‌نیوز، دکتر سیدمهدی موسوی در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد تصریح کرد: شرکت کشاورزی رضوی با در اختیار داشتن بیش از 25 هزار راس دام سبک در 6 کشت و صنعت خود، ماهانه بالغ بر 900 راس دام با وزنی حدود 45 تن به منظور تامین نیازهای مهمانسرای حرم مطهر رضوی و بخشی از بازار در اختیار کشتارگاه قرار می دهد.
 

تامین نیاز بازار با وجود به‌صرفه نبودن تولید دام سبک
مدیر عامل شرکت کشاورزی رضوی با اشاره به شرایط نامساعد تامین نهاده‌های دامی در کشور تصریح کرد: در این شرایط تولید دام سبک صرفه اقتصادی ندارد اما آستان قدس رضوی به جهت مسئولیت اجتماعی خود و تامین نیاز بازار و همچنین جلوگیری از افزایش بیشتر قیمت‌ها در این عرصه حاضر شده است و سعی داریم با انجام عملیات‌های بهینه‌سازی و به‌روزآوری فناوری‌های این حوزه  در جهت بهینه‌سازی تولید و سودآوری تلاش کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین معیارهای کیفیت گوشت قرمز، ایجاد زمینه چرای دام در مراتع است و در این مجموعه تلاش شد با توجه به در اختیار داشتن مراتع و زمین‌های کافی این بستر فراهم شود که خروجی آن یکی از تولید یکی از باکیفیت‌ترین گوشت‌های سطح کشور در شرکت‌های کشت و صنعت‌ رضوی است. مدیر عامل شرکت کشاورزی همچنین با اشاره به وقوع سرمای شدید مشهد در ماه اخیر تاکید کرد: با تدابیری که در واحدهای دامپروری کشت و صنعت‌های ما اتخاذ شد، خوشبختانه هیچ خسارتی به واحدهای تولیدی وارد نشد و توانستیم شرایط را مدیریت کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی