پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۱

جلسه «اخلاق اسلامی» در میقات الرضا برگزار شد

جلسه «اخلاق اسلامی» ویژه کارکنان و خدمتگزاران آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در میقات الرضا برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز،  جلسه «اخلاق اسلامی»  ویژه کارکنان و خدمتگزاران آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس در میقات الرضا برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمدی اظهار کرد: انسان‌های فکور به جای اندوختن مال در دنیا به فکر سرمایه‌گذاری برای دنیای قبر و قیامت هستند و بهترین پس انداز آخرتی اعمال نیک است.
وی افزود: بر اساس احادیث اهل بیت(ع) مردم در دنیا با اموال شناخته می شوند اما آنها را در آخرت با اعمال می‌شناسند.
امام جمعه طبس با بیان اینکه اخلاق خوب از مهمترین عوامل عبور از پل صراط است، ابراز کرد:  انسان‌های سرمایه دار در عالم برزخ افراد با اعمال خوب و پیروان ولایت اهل‌بیت(ع) هستند.
حجت الاسلام محمدی ادامه داد: ولایت در هر زمان وجود دارد و در حال حاضر با توجه به غیبت امام زمان(عج)، نایب بر حقشان مقام معظم رهبری ولی فقیه جامعه هستند که همه ما وظیفه داریم گوش به فرمان ایشان باشیم.
شایان ذکر است جلسه اخلاق اسلامی هر هفته برگزار و کارکنان آستان مبارک هفته کاری خود را با قرائت قرآن و توسل به آقا حسین بن موسی الکاظم(ع) آغاز می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی