پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۱

یاری آستان قدس رضوی به زلزله زدگان خوی

به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی و با همکاری کانون خدمت رضوی شهرستان خوی، خدماتی به زلزله زدگان این شهرستان ارائه شد.          

جعفر رئیسیان زاده، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، در گفتگو با آستان نیوز، به جزئیات این اقدام اشاره کرد و گفت: همزمان با وقوع زلزله شهرستان خوی که موجب فوت چند نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر از هموطنانمان و همچنین وارد آمدن خسارات مختلف به مردم محلی این شهر شد، آستان قدس رضوی با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان خوی به یاری زلزله زدگان شتافتند.                                          
وی ابراز کرد: در این رابطه بعد از هماهنگی‌های لازم در چهارشنبه‌های امام رضایی شهرستان خوی، خادم یاران و یاوران کانون رضوی این شهرستان با حضور در روستاهای زلزله زده، تعداد ۶ هزار وعده غذای گرم، ۶۰۰ بسته فرهنگی و نوشت‌افزار، وسایل بهداشتی، لباس و ... را بین زلزله‌زدگان توزیع کردند. همچنین با اجرای برنامه های شاد برای کودکان سعی شد لحظاتی مفرح و شاد برای آنان ایجاد شود.
 

یاری آستان قدس رضوی به زلزله زدگان خوی


رئیسیان زاده، هزینه این اقدامات خداپسندانه را مبلغ یک میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: همچین جلسه هم‌اندیشی و کارگروه ویژه در ستاد استان آذربایجان غربی با حضور مسئولان استانی و کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی برگزار و تیم ارزیاب راهی مناطق زلزله شد. 
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا، پویش "دست مهربانی"جهت جمع‌آوری اقلام ضروری برای زلزله زدگان از جمله پتو و وسایل گرمایشی نیز توسط دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی