پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با آغاز جشن های دهه فجر؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۲

زنگ انقلاب در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی به صدا درآمد

همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر، طی مراسمی زنگ انقلاب در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی سطح کشور نواخته شد.

به گزارش آستان نیوز، اجرای این مراسم درکتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی واقع در بست شیرازی حرم مطهر با برنامه‌های ویژه‌ای همراه بود.

در این مراسم که ورودی تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی کارشناس مذهبی و مبلغ فعال دینی، با استناد به خطبه 56 نهج البلاغه، شرط امداد الهی را صداقت عنوان کرد.

وی تصریح کرد: پیامبران الهی برای به ثمر نشستن حرکت خود خون بهای بسیاری دادند و همراهی توام با صداقت مردم در این مسیر پیروزی را برای آنان به همراه داشت.

حسینی قمی، دستمایه پیروزی قیام امام خمینی(ره) با دست خالی بر نظام سر تا پا مسلح شاهنشاهی را صداقتی دانست که میان امام امت و ملت ایران برقرار بود.

وی، وجود صداقت میان ملت و دولت را اصلی برای بقای نظام دانست و تاکید کرد: تا زمانی که اعتماد دوطرفه وجود داشته باشد موفقیت از آن ما خواهد بود.

این مراسم با مسابقات رنگ آمیزی و مولودی خوانی همراه بود و در پایان با اهدای هدایایی از کودکان حاضر در مراسم تقدیر به عمل آمد.

همچنین در دیگر کتابخانه‌های وابسته درون شهری و برون شهری آستان قدس رضوی مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور اعضای حاضر و با اجرای برنامه زنگ کتاب و مسابقه کتابخوانی از منبع مطالعاتی گام دوم انقلاب همراه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی