پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۴

اعلام ویژه برنامه‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی در ایام‌الله دهه فجر

امسال نیز همانند سال‌های گذشته به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های متعددی در ایام الله دهه فجر تدارک و پیش‌بینی شده است.

به گزارش آستان نیوز، این برنامه‌ها به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «فجر علوی» از 12 تا 22 بهمن ماه در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
در همین راستا 5 نشست علمی با موضوع کلی «اخلاق جامعه‌ساز و گامی در تحقق جامعه‌پردازی دینی»، یک کرسی علمی و ترویجی با عنوان «فتوای معیار در قانون‌گذاری نظام اسلامی» و نشست معرفی و نقد کتاب «مطالبه‌گری سیاسی در نظام اسلامی، چالش‌ها و الزامات» برگزار می‌شود.
«راهبردهای کلان تعاملات فرهنگی ایران و سوریه در دوران پساداعش»، «ظرفیت‌های تمدنی آموزه‌های قرآنی در رفع معظلات اجتماعی»، «الزامات اخلاقی نظام حل اختلاف غیر قضایی در فرهنگ اسلامی»، «نهج‌البلاغه و اخلاق کارگزاری»، «انقلاب اسلامی و اخلاق سازمانی» و «الزامات اخلاق نهادسازی فرهنگی متناسب با دهه چهارم انقلاب اسلامی» از موضوعات نشست‌های علمی است.
همچنین برگزاری سخنرانی با موضوع «جهاد تبیین» همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و برپایی نمایشگاه منشورات و دستاوردهای بنیاد در حوزه انقلاب از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این ایام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی