پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۰

خادمیاران آران و بیدگلی عبادت دختران ماه را جشن گرفتند

خادمیاران رضوی در شهرستان آران و بیدگل جشن عبادت دختران دانش آموز را با «سیره فاطمی در عبادت و بندگی» و پرچم گردانی متبرک کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، کارگروه بانوان و خانواده رضوی کانون محله‌ای شمس الشموس آران و بیدگل با همکاری کانون تعلیم و تربیت جشن تکلیف دختران مدرسه عادله فرزانگان با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» برگزار شد.
ورود پرچم، پخش صلوات خاصه علی بن موسی الرضا(ع)، سخنرانی کارشناس و مشاور کانون رضوی با موضوع سیره فاطمی در عبادت و بندگی و اهدای هدایای تبرکی از دست خادم یاران از جمله برنامه‌های جشن تکلیف رضوی دانش آموزان مدرسه دخترانه فرزانگان در آران و بیدگل بود.
کانون شمس‌الشموس واقع در آستان امامزاده هاشم(ع) با فعالیت ۴۱ بانوی خادمیار، سه یاور رضوی رسمی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری میزهای خدمت رضوی، ویژه برنامه شهدا و جذب و هدایت کمک‌ها به نیازمندان فعالیت گسترده‌ای دارد.
کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی