پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام میلاد امام جواد(ع) و دهه مبارک فجر صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۲

بازدید 40 خادمه بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) از بیمارستان رضوی

همزمان با ایام میلاد امام جواد(ع) و دهه مبارک فجر، به همت مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی 40 خادم بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) از بیمارستان فوق تخصصی رضوی بازدید کرده و از نزدیک با خدمات این بیمارستان پیشرفته و مجهز کشور در مشهدمقدس آشنا شدند. 

به گزارش آستان نیوز، 40 بانوی خادم از بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی سه‌شنبه 11 بهمن ماه ضمن دیدار با دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، از بخش‌های پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی، جراحی زنان، بلوک زایمان و همچنین بخش بستری بیماران بین‌الملل(IPD) این بیمارستان بازدید کردند.  
مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین، از خردادماه سال جاری نسبت به برگزاری بازدیدهایی از سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی اقدام کرده است.
این بازدیدها با هدف آشنایی خادمان حرم مطهر رضوی با فعالیت‌ها و دستاوردهای این آستان مقدس به صورت هفتگی با حضور 40 خادم انجام می‌شود.
شایان ذکر است، گروه‌های مختلف داخلی و خارجی بسیاری در طول سال از بیمارستان رضوی که یکی از مهم‌ترین مراکز درمانی وابسته به آستان قدس رضوی به شمار می‌آید، دیدن می‌کنند و با گوشه‌ای از خدمات این آستان مقدس در حوزه درمان از نزدیک آشنا می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی