پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با میلاد امام علی(ع)؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۵

نذر شفاء در شهرک دامداری های زاهدان برگزار شد

به همت خادمیاران سلامت اردوی جهادی نذر شفاء رضوی در حاشیه شهر زاهدان برگزار گردید.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان عبدی مسئول کانون خدمت رضوی سلامت استان گفت: روز میلاد باسعادت امام علی علیه السلام وهمزمان با سایر استان های کشور به همت خادمیاران سلامت اردوی جهادی نذر شفاء رضوی در حاشیه شهر زاهدان شهرک دامداران برگزار گردید. 
وی افزود: در این اردوی جهادی مردم منطقه شهرک شهید بهشتی زاهدان خادمیاران گروه جهادی محبین اهل بیت(ع) ضمن غربالگری و شناسایی افراد نیازمند به خدمات درمانی و مساعدت کانون سلامت رضوی با استقرار پزشکان عمومی، متخصص چشم، اطفال، زنان، داخلی و دندانپزشکی توانستند خدمات درخور توجهی به مراجعین ارائه نمایند.
عبدی با اشاره به اینکه خدمات درمانی مذکور از ساعت ۹ صبح شروع و در ساعت ۱۵ عصر به پایان رسیده گفت: ویزیت پزشک عمومی با ۱۰۰ بیمار، متخصص چشم با ویزیت ۸۰ بیمار با ارائه خدمات عینک و دندانپزشکی با ۵۰ نفر، کشیدن دندان از پر مراجعه ترین خدمات پزشکی بوده است. 
مسئول کانون سلامت رضوی استان سیستان و بلوچستان افزود: ۵۰ بیمار در بخش داخلی، ۳۰ بیمار در بخش زنان و ۳۰ بیمار در بخش اطفال ویزیت و خدمات درمانی دریافت کردند. 
عبدی با اشاره به کشیدن بیشتر از ۶۰ دندان و تجویز۲۰ عینک افزود: در این اردوی جهادی ۲۸۰ نسخه دارویی تجویز و ۱۰ بیمار جهت اعمال جراحی به بیمارستان های طرف قرار داد و ۲۰ بیمار جهت دریافت خدمات پاراکلینیکی، سونوگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن و آزمایشگاه به مراکز تحت قرار داد جهت دریافت خدمات رایگان مورد اشاره معرفی شدند. 
عبدی با اشاره به اینکه نسخه‌های بیماران جهت تامین داوری رایگان دریافت شده و اجرای کارهای فرهنگی با ایجاد ایستگاه نقاشی، بازی های کودکانه و ایستگاه صلواتی توزیع شیرینی و چای از فعالیت های جانبی این اردوی جهادی بوده گفت: گروه های جهادی و خادمیاری محبین اهل بیت(ع)، شمس الشموس وشهید تهرانی مقدم از پشتیبانان این اردوی یکروز بوده اند که به عنوان همکار با کانون سلامت رضوی فعالیت داشته اند. 
مسئول کانون سلامت رضوی استان سیستان و بلوچستان در پایان افزود: در حاشیه کار درمان جهت اجرای کارهای فرهنگی، در بخش کودکان و نوجوانان با تحویل نقاشی از خادمیاران به عنوان هدایای امام رضایی ۸۰ هدیه با حضور والدین شان دریافت کردند و در روز جشن ولادت امام علی علیه السلام شور و نشاط علوی و رضوی را به منازل شان هدیه بردند. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی