پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت سیزدهم ماه رجب سالروز حضرت علی(ع) انجام شد،
۱۴۰۱-۱۱-۱۶

زیارتگاه شهید مدرس میزبان جشن میلاد علوی

به مناسبت سیزدهم ماه رجب سالروز حضرت علی(ع) زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) وابسته به سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی میزبان جشن میلاد علوی شد.

به گزارش آستان نیوز، جشن میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) با حضور جمع کثیری از عاشقان و دلدادگان مکتب علوی  همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد و مدیحه سرایی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد. 

حجت الاسلام نژادمحمد در این محفل گفت: امیرالمومنین (ع) متعلق به همه مسلمانان جهان است حتی مسیحیان به او علاقمند بودند و زبان به مدح و ستایش آن حضرت گشودند.
وی با اشاره به اینکه یک عالم مسیحی، می نویسد علی بن ابی طالب نسخه مُفرده یعنی نمونه و مثل ندارد، اظهار کرد: پيامبر اکرم (ص) حضرت علی (ع) را به منزله کعبه می‌دانست. یعنی همانطور که مردم با شوق به طواف کعبه می‌روند باید از روی اشتیاق به سمت او آیند و همانطور که کعبه منصوب خداست حضرت علی علیه السلام منصوب خداوند متعال است و هر که به کعبه و حضرت علی پشت کند گمراه خواهد شد. نماز بدون قبله و ولایت باطل خواهد بود.
این خبرحاکی است در پایان این مراسم به همنامان آن حضرت که در جلسه حضور داشتند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع ولادت حضرت علی علیه السلام، روز پدر و دستاوردهای انقلاب ویژه کودکان با حضور مربیان مرکز علوم قرآن و پیش دبستانی مهدالرضا زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) دیگر برنامه اجرایی این مجموعه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی