پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۳

نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان کرمان با عطر و رنگ رضوی

به گزارش آستان نیوز از کرمان، نواختن زنگ انقلاب با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، جلیل رضازاده رئیس شورای هماهنگی کانون های خدمت رضوی استان کرمان، علیرضا عبدی رئیس سازمان نهضت سواد آموزی و رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش در دبستان دخترانه شاهد آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.

در این مراسم که مقارن با چهارشنبه روز زیارتی امام رضا علیه السلام بود، در ابتدا، خادمیاران رضوی با در دست داشتن پرچم منور بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با قرائت صلوات خاصه شمس الشموس امام مهربانی ها، حس و حال معنوی به این مراسم بخشیدند.

رضازاده رئیس شورای هماهنگی کانون های خدمت رضوی استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب گفت: دهه فجر یاد آور رشادت ها و جانفشانی های ملت ایران است.

وی گفت: دشمنان از سال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تلاشند تا با توطئه های مختلفی به پیکره انقلاب اسلامی ضربه بزنند ولی ملت هوشیار و همیشه بیدار ایران اسلامی همواره توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

رئیس شورای هماهنگی کانون های خدمت رضوی استان با اشاره به برنامه چهارشنبه های امام رضایی در مدارس استان کرمان گفت: این برنامه و ایام الله دهه فجر فرصت مناسب برای تبیین وقایع و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان می‌باشد.

وی همچنین به پویش دفاع از حرم اشاره کرد و گفت: در قالب این پویش بحث جهاد تبیین که دغدغه رهبر معظم انقلاب است توسط کانون های تخصصی خدمت رضوی برنامه ریزی شد و از طریق اجرای برنامه های مختلف در مدارس، دانشگاه ها، فضای مجازی پیگیری می‌شود که با استقبال خوب نسل جوان مواجه شده است.

گفتنی است که در این مراسم هدایای متبرک رضوی به دانش آموزان دبستان شاهد اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی