پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۵

خادمیاران رضوی، مردم زلزله‌زده خوی را تنها نگذاشتند

امدادرسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی از ساعات اولیه زلزله در این شهرستان با کمک خادمیاران و یاوران استان آغاز شده و با قوت ادامه دارد.

 به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، مدیر کانون های خدمت رضوی استان که به صورت میدانی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی بازدید می کند گفت: دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان متعهد شده روزانه بیش از ۲هزار پرس غذای گرم در مناطق گرم پخت و توزیع کند.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزنژاد افزود: تا کنون طبخ و توزیع روزانه بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم در دو نوبت ناهار و شام در روستاهای زلزله زده از جمله کمپ شهید سلیمانی شهر فیرورق، کمپ باشگاه حجاب، کمپ شهرک ولیعصر، روستاهای زاویه حسن خان، تپه باشی، ینگجه، امام کندی، قوروق و عذاب، بدل آباد و پیرموسی توزیع شده و ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر طبخ و توزیع غذا، اقلام دیگر نیز بین زلزله زدگان توسط خادمیاران توزیع می شود.

همچنین مدیر کانون های خدمت رضوی استان، به همراه رابط کانون های خدمت رضوی خوی، به صورت میدانی از مناطق و روستاهای زلزله زده خوی بازدید کرد و درجریان مشکلات آنان قرار گرفت.

وی در پایان از خادمیاران، خیرین و مردم نوع دوست استان خواست جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به زلزله زدگان مجموعه دبیرخانه خدمت رضوی استان را پشتیبانی و حمایت کنند.

همچنین پویش دست مهربانی جهت کمک رسانی مردم به زلزله زدگان شهرستان خوی راه اندازی شده است و مردم خیر و نوع دوست می توانند کمک های خود را به شماره حساب دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی جهت مشارکت های نقدی 5844784866 با شناسه واریز 110011196 و شماره کارت 6104337666966112 انجام دهند.

همچنین مسجد لطفعلی خان، موسی بن جعفر، مسجد امام هادی کشتارگاه، حاجی پیرلو، مسجد یازهرا محله حسین آباد، حسینیه هیئت مجمع امیرالمومنین حیدر فلکه بازار باش و حسینیه اعظم ثارالله و مصلای امام خمینی ارومیه برای اسکان و خدمات دهی به زلزله‌زدگان خوی تعیین شده است و خادمیاران و یاوران رضوی به صورت شبانه روزی در حال انجام خدمت رسانی به مردم شهرستان خوی هستند. در دیگر شهرهای استان نیز مردم و خادمیاران میزبان مردم خوی هستند و در حال خدمت رسانی به آنان می باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی