پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۷

خادمیاران رضوی سیرجان با امام جمعه دیدار کردند

مسئولان کانون خدمت رضوی شهرستان سيرجان با حضور در دفتر امام جمعه سیرجان، با حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس مسلمی زاده امام جمعه جدید این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ مسئولان کانون خدمت رضوی شهرستان سيرجان با حضور در دفتر امام جمعه سیرجان، با حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس مسلمی زاده امام جمعه جدید سیرجان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام مسلمی زاده ضمن تقدیر از حضور خادمیاران رضوی، به نقش مهم و اثرگذار آنان در جامعه اشاره کرد و افزود: اعتبار خادمیاران رضوی در اجتماع به دلیل انتصابشان به امام رئوف است، از این رو باید این ظرفیت معنوی را قدر بدانید و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

امام جمعه سیرجان حرکت امام رضا(ع) را به خراسان مبدأ حرکت عظیم فرهنگی دانست و گفت: خادمیاران رضوی باید در تولید علم و فکر در عرصه های فرهنگی کوشا باشند و جهت تقویت بنیان های فکری رضوی از عشق و ارادت مردم به این امام بزرگوار، کمک گیرند.

حجت الاسلام مسلمی زاده خادمیاران رضوی را بازوان پرتوان فرهنگ شهرستان عنوان کرد و افزود: برای فعالیت هایتان همواره مطالعه و برنامه ریزی داشته باشید.

گفتنی است در ابتدای این دیدار تعدادی از مسئولان عرصه تخصصی و عمومی کانون خدمت رضوی شهرستان سیرجان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این نهاد ارائه کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی