پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۷

آغاز به کار پویش ملی «من انقلابی‌ام» همزمان با دهه فجر 

به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی پویش ملی «من انقلابی‌ام» ویژه قرآن آموزان مراکز مهدالرضا(ع) آستان قدس رضوی در سراسر کشور در حال برگزاری است. 

 به گزارش آستان‌نیوز، مرکز قرآن کریم آستان‌قدس رضوی در راستای پرورش تفکر انقلابی در کودکان، ایجاد هویت ملی در ذهن کودکان و علاقه‌مند کردن کودکان به فضای انقلاب، پویش ملی «من انقلابی‌ام» را از آغاز دهه فجر راه‌اندازی کرده و سعی دارد با برگزاری جشن‌های انقلاب در شعب مختلف مهد الرضا(ع) آستان قدس رضوی در سراسر کشور یک خاطره خوب از دهه فجر و ایرانی بودن را در اذهان بچه‌ها ثبت کند. 
محورهای این پویش ملی شامل قرائت دسته جمعی سوره مبارکه نصر، ساخت کار دستی پرچم عزیز جمهوری اسلامی ایران، نقاشی، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شعب مهدالرضا(ع) سراسر کشور، شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با خانواده، آماده سازی کاردستی و دست نوشته همراه با جملات زیبای امید بخش انقلابی و نمادهایی از ایران و انقلاب اسلامی همچون پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امام، رهبری و شهدا، حضور در راهپیمایی‌ها، گلزار شهدای انقلاب و ... است.
نوآموزان برای شرکت در این پویش ملی تا پایان دهه فجر فرصت دارند تا تصاویر، ویدئو و عکس‌هایی را به کانال مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در پیام رسان‌های ایتا، بله، آی گپ به آدرس quran_aqr @ ارسال کنند که از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به 45 اثر برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی