پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۷

بازدید جمعی از استادان دانشگاه های پاکستان از دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

جمعی از اعضا هیئت علمی دانشگاه ها و مدیران موسسات آموزشی ايالت گلگت بلتستان كشور پاكستان از دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) بازدید کردند.

به گزارش آستان نیوز، با هماهنگي معاونت امور بين‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوي، 20 تن از اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها و كالج‌ها، مديران موسسات آموزشي ايالت گلگت بلتستان كشور پاكستان با حضور در دانشگاه بين‌المللي امام رضا (ع)، ضمن حضور در نشستي دوستانه با مديران این دانشگاه، با برخی از بخش ها و ظرفیت‌های مختلف دانشگاه آشنا شدند.
حسين آبادي، مدير آموزش‌هاي كوتاه مدت و تخصصي جامعه المصطفي العالمیه در مشهد، در ابتداي جلسه، هدف از اين ديدار را آشنايي جامعه علمی پاكستان با ظرفيت‌هاي علمي و دانشگاهي جمهوري اسلامي ايران عنوان کرد.
ذوالفقار علي، دانش آموخته جامعه المصطفي و استاد اعزامي به دانشگاه‌هاي ايالت پاکستان نیز در ادامه، ضمن تبريك ايام ماه رجب از مديران دانشگاه امام رضا(ع) به دليل ميزباني اين هيئت تشكر و درخواست کرد با توجه به نيازمندي‌هاي منطقه محروم شيعه‌نشين گلگت بلتستان، بیشتر به ايجاد فرصت‌هايي براي داوطلبان تحصيل در دانشگاه توجه شود. 
هيئت پاكستاني در پایان از اماكن و امكانات دانشگاه امام رضا(ع) مانند كتابخانه و مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات بازديد کردند. در اين نشست بر توسعه روابط و همكاري ميان دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) و دانشگاه‌ها و كالج‌هاي ايالت گلگت بلتستان تاكيد و نشان دانشگاه به نماينده هيئت تقديم شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی