پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد،
۱۴۰۱-۱۱-۱۸

برگزاری مراسم یادبود شهدای فجر آفرین کاشمر در زیارتگاه شهید مدرس

همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم یادبود شهدای فجر آفرین شهرستان کاشمر در سال ۱۳۵۷ در زیارتگاه شهید مدرس(ره) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم یادبود شهدای فجر آفرین شهرستان کاشمر در سال ۱۳۵۷ با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های معزز شهدا، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه شهرستان کاشمر و مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر طاهری در این مراسم گفت: حضرت زینب کبری سلام الله علیها برای جامعه بشری الگوی مقاومت و ایستادگی است.
وی افزود: راز ایستادگی آن حضرت، زندگی توحیدی و الهی، ایمان به خدا و داشتن هدف در زندگی بود.
امام جمعه کاشمر با بیان اینکه کسی که در زندگی دارای  هدف است، سختی‌ها و مشکلات او را به گونه ای مي‌سازد که باعث رشد او می‌شود، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با وجود همه سختی‌ها و تحریم‌ها پیشرفت و رشد کرده است و دستاوردهای زیادی در زمینه‌های مختلف کسب نموده است.
حجت الاسلام طاهری افزود: استقلال، عزت و اقتدار، عدالت اجتماعی، پیشرفت در معنویت و صنعت از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که بخش عمده ای از آن ثمره رشادت‌های شهداست.
این خبر حاکی است در پایان این مراسم از خانواده‌های معزز شهدا تجلیل بعمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی