پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۹

تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد ملی «شکوه مادری»

آیین تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد ملی «شکوه مادری» با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، آیین تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد ملی «شکوه مادری» صبح امروز چهارشنبه (19 بهمن ماه) با حضور دکتر مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، محمد حسین استاد آقا، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی و جمعی از مادران برگزیده این رویداد در محل سالن همایش ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در تشریح جزئیات این رویداد ملی گفت: سومین رویداد «شکوه مادری» امسال همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شد و امروز در آیین اختتامیه این رویداد، از 37 مادر جوان دارای سه فرزند بیشتر و فعالان حوزه جمعیت در بخش پویش مردمی تقدیر به عمل آمد.
وی افزود: در این مراسم همچنین از مادرانی که نام ائمه اطهار(ع) را برای فرزندان خود برگزیدند و همچنین مادرانی که علاوه بر نقش مادری برای فرزندان خود، فرزندان دارای معلولیت را نیز به سرپرستی پذیرفته‌اند تقدیر شد.
فاطمه دژبرد با بیان اینکه این رویداد با هدف ترویج فرزندآوری و گذر از بحران جمعیتی کشور برگزار می‌شود، افزود: در سال اول این رویداد ۷ هزار مادر، سال دوم ۲۸ هزار و سال سوم ۴۶ هزار مادر و خانواده در رویداد «شکوه مادری» شرکت کردند.
مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: بنیاد کرامت رضوی به نمایندگی از آستان قدس رضوی در حوزه مسائل اجتماعی، خدمات و برنامه‌های متنوعی را در طول سال به زائران و مجاوران ارائه می‌دهد.
محمد حسین استاد آقا تصریح کرد: خوشبختانه امسال برنامه‌ها و اقدامات در حوزه بانوان با محوریت اشتغال و کسب و کار، گسترش یافته است و امیدواریم شاهد اثرگذاری خوبی در این حوزه باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی