پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۹

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای «مادران ارزش‌آفرین» / عرضه تولیدات 140 بانوی کارآفرین

به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، نمایشگاه دستاوردهای «مادران ارزش‌آفرین» با حضور 140 بانوی کارآفرین افتتاح شد.

به گزارش آستان‌نیوز، مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، در آئین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای مادران «ارزش آفرین» که امروز 19 بهمن ماه با حضور دکتر مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، عنوان کرد: این نمایشگاه با حضور 140 بانوی کارآفرین از 23 استان از امروز آغاز به کار کرده است و تا 26 بهمن ماه سال جاری میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.
فاطمه دژبرد ادامه داد: در این نمایشگاه بانوان کارآفرین محصولات نوآورانه خود را در حوزه‌های مختلف به مخاطبان عرضه می‌کنند و بازدیدکنندگان با توانمندی‌های مادرانی که علاوه بر نقش مادری در عرصه اجتماعی و حوزه کارآفرینی نیز فعال هستند و کسب و کاری را آغاز کرده‌اند، آشنا می‌شوند و ظرفیت‌های آنان رصد می‌شود.
دژبرد تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده مادران ارزش‌آفرین توانستند نزدیک به 10 هزار کسب وکار خانگی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کنند و این نشان از ظرفیت بالای بانوان انقلابی این سرزمین است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه صرفا دستاوردهای مادران کارآفرین را به نمایش نمی‌گذارد بلکه استعدادها و توان و ظرفیت مادران را در حوزه کارآفریی رصد کرده و به این مهم تاکید دارد که خانه‌داری خانه‌نشینی نیست.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: این رویداد به کسانی که می‌خواهند به این عرصه ورود پیدا کنند اما ظرفیت‌های خود را نمی‌شناسند کمک می‌کند و به همت این مرکز بسته‌های مختلفی همچون برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارت‌آموزی و... طراحی و تدوین شده که در اختیار این بانوان قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون 7 دوره بازارچه در باغ اردوگاه خاتون برگزار شده است و مادران کارآفرین از 31 استان در این بازارچه شرکت کرده و به عرضه محصولات و دستاوردهای خود پرداخته‌اند.
گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای «مادران ارزش‌آفرین» از 19 تا 26 بهمن ماه در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 الی 20 از تولیدات 140 بانوی کارآفرین دیدن کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی