پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۷

برگزاری طرح کشوری نذر شفا در البرز

اردوی جهادی نذر شفاء همزمان با کل کشور در استان البرز به همت گروه های جهادی نورالشهدا و خادمین بی نام مردم برگزار شد.

 به گزارش آستان نیوز از البرز؛ در ایام الله دهه مبارک فجر دو اردوی جهادی نذر شفا به صورت جداگانه به همت قرارگاه جهادی شهید حاج اصغر پرده دار هیئت نورالشهدا با دبیرخانه کانون های خدمت رضوی، جمعیت هلال‌احمر و گروه جهادی خادمین بی نام مردم برگزار شد.

این دو گروه جهادی که هرکدام منطقه ای محروم از البرز را پوشش دادند، جمعا به 1209 نیازمند خدمت رسانی کردند. 

مدیر اجرایی قرارگاه جهادی شهید حاج اصغر پرده دار گفت: در این اردوی جهادی یک روزه به ۲۰۰ تا ۳۰۰نفر خدمات پزشکی ارائه شد.

مجید کوهستانی افزود: خدماتی اعم از پزشک عمومی و متخصص داخلی، دندانپزشکی ، پزشک اطفال، روانپزشک، متخصص زنان، طب سنتی و داروخانه‌ توسط پزشکان جهادی ارائه شد.

 

پای کار مردم با تمام توان هستیم
مسئول گروه جهادی خادمین بی نام مردم گفت: گروه جهادی خادمین بی نام مردم با توجه به اینکه بدون کمک های دولتی و با کمک های مردمی اداره می شود تا امروز با حضور در مناطق محروم مختلف در البرز فعالیت داشته است.

امیرحسین احمدی از ویزیت 909 نفر نیازمند در اردوی جهادی نذر شفا خبر داد.

وی همچنین  بااشاره به اینکه پای کار مردم هستیم، تصریح کرد: از تمامی پزشکانی که تمایل به فعالیت به صورت جهادی را دارند دعوت میکنیم تا بتوانند در کنار ما به مردم مناطق محروم و نیازمند خدمت رسانی کنند.

 

بازدید از فعالیت های جهادی انگیزه بخش است
همچنین مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در بازدید از فعالیت گروه های جهادی خادمین بی نام در شهرستان کرج، ضمن تبریک این ایام شکوهمند، افزود: این افراد خالصانه و بی ریا، مشی خدمت به مردم در راه خدا و مجاهدانه را پیش گرفته اند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: گروه جهادی خادمین بی نام مردم اکنون در محله های محروم استان خدمت ارائه می دهند و به ویژه در راستای درمان و تامین دارو فعالیت چشمگیری داشته اند.

عبداللهی گفت: این گروه که از فرزندان ناب و خالص این مرز و بوم و پرورش یافته تحت لوای انقلاب اسلامی هستند، با تمام ظرفیت، ضمن تکریم افراد، کمک رسانی و سازندگی را در این ایام در محله محروم دارند.

وی افزود: در این بازدید ها انگیزه مضاعفی برای خدمتگزاری به مردم و توجه به محله های ۶۶ گانه محروم استان را پیدا کردیم و برای حمایت از گروه های جهادی استان، نشست های ویژه ای برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است، این طرح جهادی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهل و چهار شهر کشور آغاز شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی