پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۹

ریحانشهر سوگوار حضرت زینب کبری(س) شد

به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها توسط کانون محله ای خدمت رضوی ریحانشهر مراسم عزاداری برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قوام آبادی، مسئول کانون محله ای ریحانشهر گفت: بررسى کمالات اولیاى خدا و الگو قرار دادن آن ها یکى از برترین عوامل تربیت صحیح و خودسازى است که مفهوم زندگى عمیق پویا و حقیقى را به انسان مى‌آموزد و کمک شایانى براى پیمودن مراحل تکامل و وصول به عالى‌ترین درجات هدایت خواهد بود. در طول تاریخ مردان و زنان بافضیلتى بوده‌اند که هر یک به عالى‌ترین مرحله کمال و رشد رسیده و الگوى بسیار خوبی براى تمام انسان‌ها بوده و خواهند بود.

وی افزود: یکى از زنان بسیار بافضیلتى که در تاریخ اهل بیت بعد از حضرت زهرا(س) به عنوان تندیس زنده فضایل شناخته شده است زینب کبرى‌(س) است. 

قوام آبادی بیان کرد: حضرت زینب سلام الله علیها از جمله بانوان نادرى است که بیشترین بخش از فروغ جاودان نور امامت را دریافت کرد و توانست خود را در کمالات و صفات حمیده همسان و همانند مادرش زهراى اطهر(س) بسازد.

 این مراسم  در تکیه سیدالشهدا ریحان شهر با سخنرانی حجت الاسلام هاشم پور و قوام آبادی و مداحی جواد حسین‌خانی همراه بود و در پایان مراسم شرکت کنندگان و عزاداران مهمان سفره حضرت زینب سلام الله علیها شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی