پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالگرد چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد،
۱۴۰۱-۱۱-۲۰

رونمایی از کتاب «ایران مقتدر» به سه زبان مختلف در حرم مطهر رضوی

همزمان با سالگرد چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی و به همت مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی کتاب «ایران مقتدر» به سه زبان عربی، انگلیسی و آذری رونمایی شد.

به گزارش آستان‌نیوز، مراسم رونمایی از این اثر ارزشمند، صبح امروز ۲۰ بهمن با حضور مدیر عالی حرم مطهر رضوی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی برگزار شد.
مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این مراسم گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی شاهد رخدادهای بزرگ فرهنگی هستیم که نمونه آن انتشار کتاب ایران مقتدر به زبان‌های زنده دنیا است که توسط گروه علمی معاونت تبلیغات اسلامی در آستان قدس رضوی منتشر شده است.
مصطفی فیضی تصریح کرد: این کتاب به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو تنظیم و تدوین شده و در دسترس علاقمندان به انقلاب و نظام و به ویژه زائرینی قرار گرفته که بارگاه نورانی امام علی بن موسی الرضا(ع) ملجا و پناه آنان است.
وی افزود: امیدواریم که بتوانیم از این پایگاه بزرگ دینی خدماتی هر چند کوچک را در کنار خدمات بزرگی که انقلاب اسلامی و شهیدان این انقلاب نثار نظام جمهوری اسلامی ایران کردند، به جامعه مخاطب ارائه دهیم.
فیضی تصریح کرد: با مطالعه این کتاب مخاطبان با فعالیت‌های گسترده نظام جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از 4 دهه در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، بهداشتی و.. که هر کدام افتخاری برای نظام و انقلاب ایران است، آشنا می‌شوند.
مدیر عالی حرم مطهر رضوی خاطر نشان کرد: این کتاب تحفه‌ای برای ارائه و معرفی خدمات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

 آرمان‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران
حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالفقاری در ادامه این مراسم به معرفی مختصری از این اثر پرداخت و گفت: کتاب ایران مقتدر خلاصه‌ای کوتاه از کتاب «صعود چهل ساله» است‌ که‌ به بیان آرمان‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در مدت بیش از 40 پرداخته است. 
وی افزود: آنچه این کتاب را از سایر کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند بیان این پیشرفت‌ها بر پایه گزارشات و آمار موثق و مقایسه آن با دوره پهلوی و همچنین بررسی روند توسعه آن در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی