پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت روز پدر؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۷

خادمیاران جیرفت به نیابت از فرزندان آسمانی به دیدار پدران شهدا رفتند

خادمیاران کانون ایثار و شهادت شهرستان جیرفت همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با پدر شهیدان مددی، سرمایه، روح و جانباز دفاع مقدس حاجبی دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، موسی سلیمانی، مسئول کانون ایثار و شهادت جیرفت ضمن گرامیداشت روز پدر و دهه مبارک فجرابراز داشت: خانواده های شهدا افتخار اسلام و انقلاب هستند و بدون شک مورد لطف وعنایت  ویژه خداوند متعال قرار دارند.

سلیمانی بیان کرد: سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه خدمتگزاران نظام است و خانواده های معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

وی با بیان اینکه دیدار خانواده شهدا و ایثارگران برای خادمیاران افتخار و موجب تجدید روحیه برای خدمت به محرومین است، اضافه کرد: آرامش امروز و اقتدار ملت ایران مدیون خون شهدا است و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.

در این دیدار پدران شهدا به بیان خاطراتی از زندگی شهدا پرداختند و خادمیاران رضوی ضمن شنیدن مسائل و مشکلات خانواده های شهدا با اهدای هدایایی تبرکی از صبر وبردباری آنان تجلیل کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی