پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۷

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در راور

با همت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی راور و همکاری کانون خبر و فضای مجازی کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ این کارگاه که با حضور حسین مجیدی فر، مفسر قرآن کریم به عنوان  سخنران  برگزار شد به آموزش احکام و قوانین اسلام و فراگیر و عمل به آن در همه عرصه های زندگی تاکید شد.

 مجیدی فر با بیان اینکه، اراده دینی باید تقویت شود تا زندگی ما رنگ و بوی الهی به خود بگیرد و بنیان خانواده مستحکم بماند، افزود: سستی و ریزش استحکام خانواده ها می تواند ناشی از توجه به فرهنگ وارداتی غربی باشد.

وی بیان  داشت: باید رمز موفقیت زندگی را با توجه و تدبر در مبنای دین، ارزش ها و آیات الهی جستجو کرد و  باید معیارهای اسلامی را با همه رفتارها تطبیق داد و هماهنگ کرد.

مجیدی فر شناخت مقابله  و بازدارندگی آسیب های فرهنگی و اجتماعی در خصوص حوزه بانوان و مادران را یکی از ضروریات مهم برای موفقیت در زندگی دانست و گفت: پیشگیری از مشکلات و معضلات اجتماعی در حقیقت رمز موفقیت یک جامعه به خصوص جامعه ارزشی و دینی است.

وی تاکید کرد: اگر در شرایط کنونی ‌بخواهیم بر پایه مبانی ارزشی و دینی ترقی کنیم و در برابر توطئه دشمنان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بایستیم و مقابله کنیم، باید در عمل عنایت ویژه ‌ای به سبک زندگی اسلامی داشته باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی