پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی کرمان؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۷

بازارچه اشتغال بانوان برگزار شد

با تلاش خادمیاران کانون اشتغال و کارآفرین و گروه جهادی بصیر وابسته به پایگاه ریحانه بازارچه اشتغال بانوان در کرمان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ هادی پورنجیب، مسئول کانون خادمیاری اشتعال و کارآفرینی رضوی از برگزاری بازارچه اشتغال بانوان در راستای افزایش خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و توانمندسازی و تشویق بانوان به بانوان شهر کرمان خبر داد.

پورنجیب  ضمن اشاره به اینکه بازارچه ۳۰ غرفه دارد، افزود: در این بازارچه بانوان محصولات تولیدی‌شان از جمله پوشاک، صنایع دستی، محصولات ارگانیک و عرقیجات را به فروش می‌رسانند. 

وی گفت:  به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد امام علی علیه السلام گروه جهادی بصیر کرمان وابسته به پایگاه ریحانه اقدام به برگزاری بازارچه اشتغال بانوان کرد که از ساعت هشت صبح الی هشت شب در محل مسجد و حسینیه امام حسین علیه السلام خیابان جهاد ۶۹ نبش کوچه پنج ثامن الحجج برگزار شد.

وی با تاکید بر این که زنان نقشی اساسی در جامعه اسلامی و ایرانی را ایفا می‌کنند افزود: زن‌ها در جنگ و جبهه، مسائل فرهنگی و هنری و البته اقتصادی نقشی بی بدیل را برای جامعه ایفا می‌کنند.

 وی در پایان با استعانت از خداوند بیان کرد: با تلاش و همت خادمیاران رضوی این برنامه به صورت ماهیانه در همین مکان برگزار می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تشییع باشکوه شهدای خدمت قدردانی مردم از یک عمر تلاش‌های خالصانه آن‌ها بود
تولیت آستان قدس رضوی مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در شهرهای مختلف را یک قدردانی اجتماعی از یک عمر تلاش و زحمات خالصانه…

تلویزیون اینترنتی