پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۱

تقدیر امام جمعه آران و بیدگل از خادمیاران رضوی به مناسبت روز پدر

امام جمعه آران و بیدگل به مناسبت میلاد امیرالمومنین(ع) بزرگداشت مقام پدر از اقدامات و تلاش‌های دبیر کانون‌های خدمت رضوی در این شهرستان به نمایندگی از جمع خادمیاران در راستای محرومیت زدایی و گره‌گشایی تقدیر کرد.

به گزارش  آستان نیوز از اصفهان، همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر امام جمعه آران و بیدگل در گردهمایی خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان که به همت کانون خدمت رضوی امام رضا(ع) برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) از خدمات خادمیاران رضوی تقدیر کرد و گفت: برگزاری نشست مشترک با دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای هم افزایی، تمرکز و انسجام فعالیت‌های مشابه با دفتر خدمت رضوی و پرهیز از موازی کاری ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی، با تاکید بر هماهنگی فعالیت‌ها، اعمال وحدت رویه و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن اقدامات افزود: تعامل و هماهنگی در انجام خدمات، مشکلات بیشتری از محرومان و نیازمندان را سریع‌تر و آسان تر برطرف و گره گشایی می‌کند.

همچنین وی با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از زحمات عباس آذرباد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل تجلیل کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل نیز در این گردهمایی ضمن تبریک ولادت مولود کعبه حضرت علی(ع) با ارائه گزارشی از فعالیت‌ این  کانون‌ها گفت: در زمان شروع فعالیتدهای دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل ۳۰ خادمیار در شهرستان فعالیت داشتند که اکنون این تعداد به بیش از ۱۶۰ خادمیار افزایش یافته است.

آذرباد، تصریح کرد: دفتر خدمت رضوی  آران و بیدگل در دو عرصه عمومی و تخصصی با سه موضوع بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت و کانون خبر و فضای مجازی فعالیت دارد.

وی، فعالیت کانون بانوان و خانواده را شامل طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی در حوزه بانوان، اجرای برنامه فرهنگی، مذهبی و تفریحی، تهیه محتوای رسانه‌ای در موضوع خانواده و تربیت فرزند، برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوع ازدواج و مهارت‌های زندگی والدین و فرزندان،  پویش‌ها و طرح‌های متنوع و کاربردی و مهم مرتبط با خانواده از جمله طرح دختران ماه و پویش شکوه مادری برشمرد.

هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی شامل ۹۲ نفر زن و ۵۶ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خرداد ماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی