پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۷

تجلیل خادمیاران آران و بیدگلی از خیران و یاوران فعال رضوی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل در ۱۳ رجب روز مرد و بزرگداشت مقام پدر به نمایندگی از خادمیاران از زحمات و خدمات مادی و معنوی خیران و یاوران فعال رضوی در این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: جمعی از خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی مرکزی، ثامن‌الائمه و ثامن الحجج همزمان با فرارسیدن ۱۳رجب، روز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر از یاوران فعال و خیران رضوی تجلیل کردند.

عباس آذرباد، با اشاره به تجلیل از استاد شیخ علی آقا مرادزاده امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) و ناصر مداحی ذاکر اهل بیت(ع) به عنوان دو نفر از یاوران فعال کانون خدمت رضوی ثامن الائمه در جمع نماز گزاران مسجد افزود: همچنین از خدمات معنوی و مشارکت مالی مهدی نوروزپور، خیر و یاور رسمی رضوی کانون ثامن الحجج(ع) نیز قدردانی شد.

وی حضور خادمیاران و یاوران رضوی در مراسم جشن میلاد امیرالمومنین(ع) در حسینیه قاسم بن الحسن(ع) آران و بیدگل را همزمان با سیزدهم رجب المرجب یادآورشد و گفت: خادمیاران و یاوران رضوی با توزیع چای و ۲۵ کیلوگرم شیرینی به مدت سه ساعت از شهروندان پذیرایی کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی