پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۱

بزم انقلابی کودکان رضوی در ایستگاه "غنچه‌های قرآنی"

 به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایستگاه "غنچه‌های قرآنی" در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد بر پا می‌شود.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز هدف از اجرای اين برنامه را آشنایی این ايام به كودكان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: این ايستگاه قرآنی با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد با رويكرد آشناسازی نسل سوم با ايام الله دهه فجر و پيروزی انقلاب اسلامی و تقويت باورهای انقلابی و اسلامی در كودكان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و در خیابان امام رضا(ع) چهارراه دانش به سمت حرم مطهر رضوی دایر می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان اظهار کرد: در این ايستگاه قرآنی، كودكان و نوجوانان نقاشی و کاردستی خود را در زمينه‌های مردم و انقلاب اسلامی، نقش كودكان در انقلاب اسلامی، ايثار و شهادت ارائه خواهند کرد.
 وی یادآور شد: برگزاری جشن، اجرای سرود، اجرای نمایش با حضور عمو روحانی و اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های ایستگاه "غنچه‌های قرآنی" است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی