پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

 به همت به‌نشر؛
۱۴۰۱-۱۱-۲۱

ماجرای شعارنویسی های نوجوانان انقلابی در کتاب «دست‌های رنگی» منتشر شد 

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، کتاب «دست‌های رنگی» قصه‌ای از سال‌های انقلاب برای مخاطب نوجوان  از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این اثر داستانی بلند درباره انقلاب اسلامی ۵۷ ، ماجرای نوجوانان انقلابی و شعارنویسی‌هایشان  است که به‌ قلم  مصطفی خرامان نویسنده  فعال حوزه ادبیات کودک و نوجوان  به رشته تحریر درآمده است.
کتاب «دست‌های رنگی»  در بخش‌های مختلف و فضای طنز آمیز، روایتگر زندگی پسری است که پدرش استوار گارابی، ارتشی بازنشسته‌ای است که یک ساختمان نوساز با نما و دیوارهای سرتاسر سفید دارد؛که به کاخ گارابی معروف شده بود. گارابی دوست ندارد کسی روی دیوار خانه‌اش شعار بنویسد. او نه از انقلاب دل خوشی دارد و نه می خواهد دیوارهای قشنگ کاخ سفیدش خط خطی شود. 
 در این اثر هم چنین به سوالات نوجوانان در مورد مسائل انقلاب، شخصیت‌های موثر و رخداد‌های انقلابی در قالب گفت وگو‌هایی  بین افراد  پاسخ داده می‌شود.
مصطفی خرامان، متولد 1334، از نویسندگان مطرح کشور است که بیشتر آثارش به حوزه ادبیات کودک و نوجوان اختصاص دارد. از او تاکنون بیش از 40 رمان و داستان کوتاه منتشر شده که تعدادی از آن‌ها در جشنواره‌های مختلف از جمله کتاب سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزیده شده است کتاب  «من ضامن» رمانی  نوجوانانه با محوریت ضمانت و داستان ضامن آهو اثر دیگر این نویسنده است که در به‌نشر منتشر شده است.
به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، کتاب «دست‌های رنگی» را در ۱۱۶ صفحه، قطع وزیری  منتشر کرده و با قیمت ۴۵ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد . همچنین  افرادی می توانند  برای تهیه این کتاب و سایر آثار به‌نشر به سایت اینترنتی فروش کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com  مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی