پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت، 
۱۴۰۱-۱۱-۲۱

 برگزاری سنت نذر آقای شهید در زیارتگاه شهید مدرس

به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی  مراسم احیای سنت نان ماست نذر آقای شهید ویژه بانوان در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس برگزار شد.

به‌گزارش آستان نیوز، همزمان با چهل و چهارمین سالرگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم احیای سنت حسنه نان و ماست نذر آقای شهید با سخنرانی حجت الاسلام نژادمحمد و با حضور جمعی از بانوان در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد. 
حجت‌الاسلام والمسلمین نژادمحمد در این برنامه گفت: یکی از مهمترین و شاخص‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال افتخار، کرامت زن و بسترسازی جهت موفقیت زنان در عرصه‌های مختلف علمی و اجتماعی بوده است.
وی افزود: زن از منظر امامین انقلاب یک مربی انسان ساز است که در حقوق فردی و اجتماعی هیچ تفاوتی با مرد ندارد.
این کارشناس مذهبی تصریح کرد: کاهش بی‌سوادی زنان، رتبه‌های اول در مقام‌های علمی و ورزشی، افزایش اساتید و پزشک زن و... از مهمترین دستاوردهای انقلاب در حوزه بانوان بوده است.
شایان ذکر است آیین حسنه نذر نان و ماست  آقای شهید از سال‌های اول بعد از شهادت آیت‌الله مدرس در میان اهالی کاشمر مشهور بوده و مردم این شهرستان برای برآورده‌ شدن حاجات و خواسته‌های خود این آیین  را در مناسبت‌های ویژه در زیارتگاه شهید مدرس برگزار می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی