پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۱

آمادگی صحن و سرای رضوی در یوم الله 22 بهمن

همزمان با فرارسیدن 22 بهمن؛ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، صحن و سرای رضوی آماده میزبانی از خیل پرشور مردم ولایتمدار شهر مشهد پس از برگزاری مراسم راهپیمایی است. 

به گزارش آستان نیوز، بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) با فضاآرایی ویژه دهه فجر از جمله نصب دو کتیبه بزرگ «نصر من الله و فتح قریب» در بالای ایوان‌های صحن‌های جمهوری و آزادی و اهتزاز پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی در گوشه و کنار این آستان ملکوتی همچون صحن پیامبر اعظم(ص) و ورودی‌های حرم مطهر، به استقبال یوم الله 22 بهمن رفت.
دو چایخانه حضرت رضا(ع) در صحن کوثر و باغ رضوان نیز به همت خادمان آستان قدس رضوی با توزیع اقلام متبرک به ویژه چای از زائران و مجاوران در ایام دهه فجر در دو شیفت از ساعت 6 تا 11 و 15 تا 22 در حال پذیرایی است. 
در کنار چایخانه‌ها، سایر بخش‌های خدمت‌رسان حرم مطهر همچون بخش‌های فرش، تنظیف، بهداشت، امداد و صندلی چرخدار و زائربرهای برقی و دفاتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند، دفاتر امانات وسایل و تحویل صندلی چرخدار امانی، دفاتر پیداشدگان و خدمات مادر و کودک و پایگاه‌های فوریت پزشکی نیز آماده ارائه خدمات به زائران و مجاوران در سالروز پیروزی انقلاب است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی