پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۱

برپایی غرفه کودکان رضوی در نمایشگاه دستاورد‌های «مادران ارزش‌آفرین»

مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با برپایی ۲ غرفه «من قرآن را دوست دارم» و «کودکان رضوی« حضوری فعال در نمایشگاه دستاورد‌های «مادران ارزش‌آفرین» دارد.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه دستاورد‌های «مادران ارزش‌آفرین» در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی، که از ۱۹ بهمن دایر و تا ۲۶ به فعالیت خود ادامه می‌دهد مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در راستاي رشد و تعالی مفاهیم قرآنی در جامعه، دو غرفه من قرآن را دوست دارم و کودکان رضوی را دایر کرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم مفاهیم قرآنی در جامعه به رشد و تعالی برسد، باید فعالیت را از همان دوران کودکی و نوجوانی آغاز کنیم، اظهار کرد: پیام‌ها و مطالب، اثرگذاری و ماندگاری بیشتری در دوران کودکی دارد از همین رو ما سعی کردیم که در این دوره از نمایشگاه از افراد با تجربه و مطلع و اساتید حرفه‌ای که سال‌ها کار با کودک را داشته‌اند بهره ببریم. از اين رو کارشناسان و اساتید مهدالرضا(ع) آستان قدس رضوی در غرفه کودکان رضوی حضور دارند.
وی افزود: در این غرفه فضایی شاد و مفرح ویژه کودکان و خردسالان به منظور آشنایی آنها با مفاهیم قرآنی در نظر گرفته شده و کودکان با حضور در کارگاه‌های نقاشی، رنگ‌آمیزی، بازی رومیزی، بازی حرکتی و  اوریگامی با زبان ساده و کودکانه با مفاهیم قرآنی آشنا می‌شوند.
حجت‌الاسلام میریان با اشاره به فعالیت غرفه من قرآن را دوست دارم در نمایشگاه دستاورد‌های «مادران ارزش‌آفرین» تصریح کرد: ‌در این غرفه نیز کارشناسان قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در دو نوبت صبح و عصر حضور دارند و به معرفی این طرح به بازدید کنندگان و ثبت نام علاقه‌مندان می‌پردازند.
حجت الاسلام میریان با تاکید بر اینکه هدف از اجرای طرح ملی من قرآن را دوست دارم  آموزش روخوانی قرآن و نماز به صورت غیر حضوری است، یادآور شد: هم‌اکنون این طرح با پوشش رده‌های سنی مختلف از کودک هشت ساله تا بزرگسالان در اعتاب مقدس در حال برگزاری است. افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه https://quranlove.quranrazavi.ir نسبت به شرکت در این طرح اقدام کنند. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی