پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با شب 22 بهمن؛ 
۱۴۰۱-۱۱-۲۱

گلبانگ «الله اکبر» در حرم مطهر رضوی طنین‌انداز شد 

همزمان با شب 22 بهمن گلبانگ «الله اکبر» همزمان با سراسر کشور در حرم مطهر رضوی نیز طنین‌انداز شد. 

به گزارش آستان نیوز، در شب 22 بهمن و در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران، گلبانگ غرور آفرین و شور انگیز «الله اکبر» همزمان با سراسر کشور و  در صحن و سرای حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع) طنین‌انداز شد. 
خادمان این بارگاه با حضور در گلدسته‌ها و ماذنه‌ها همراه با زائران و مجاوران حرم رضوی ندای «الله اکبر» سر دادند و تداوم انقلاب اسلامی ایران را به گوش جهانیان رساندند. 
زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با شرکت در این آئین ملی یک بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی اعلام کردند و برای ثابت قدم ماندن در مسیر انقلاب و نابودی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حرم امام مهربانی‌ها دست به دعا برداشتند و تداوم این انقلاب را از درگاه خداوند منان خواستار شدند. 
همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب تجدید پیمان کرده و یاد شهدا و امام شهدا را گرامی داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی