پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه فجر انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۹

دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید جاویدالاثر محمدی‌مقدم در بیرجند

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خادمیاران کانون ایثار و شهادت دبیرخانه خدمت رضوی خراسان‌جنوبی با خانواده شهید جاویدالاثر غلامحسین محمدی‌مقدم دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از خراسان جنوبی، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خادمیاران کانون ایثار و شهادت دبیرخانه خدمت رضوی استان با خانواده شهید غلامحسین محمدی‌مقدم دیدار کردند و خانه این شهید معطر به عطر وجود پرچم مطهر حریم رضوی شد.

در این مراسم که در فضایی سرشار از معنویت و آکنده از حزن و اندوه در فراق شهید برگزار شد، خانواده شهید از حضور و تفقد خادمیاران قدردانی کردند.

شهید غلامحسین محمدی‌مقدم متولد ۱۳۳۷ در روستای روشناوند است. وی به واسطه انجام وظیفه در ارتش جمهوری اسلامی سال ۱۳۶۲ به جبهه اعزام شد. این شهید بزرگوار پس از پنج سال حضور در جبهه سال ۱۳۶۷ به شهادت رسید و پیکر مطهر شهید پیدا نشده و این شهید مفقودالاثر است.

شهید محمدی‌مقدم در سن ۳۵ سالگی در منطقه تنگه ابوغریب در خاک عراق به شهادت رسید. از شهید محمدی مقدم دو فرزند به یادگار مانده است. یادمان این شهید عزیز در قطعه یک مزار شهدای بیرجند محل زیارت دوستان و خانواده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی