پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت روز پدر و میلاد امیرالمومنین (ع)؛
۱۴۰۱-۱۱-۱۶

۱۵ پدر شهید از سوی خادمیاران ایثار و شهادت البرز تجلیل شدند

پدران ۱۵ شهید والامقام استان البرز در ایام میلاد حضرت امیرالمومنین علیه السلام از سوی خادمیاران کانون ایثار و شهادت تجلیل و تکریم شدند.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ خادمیاران کانون تخصصی ایثار و شهادت استان در میلاد حضرت علی علیه السلام طی برگزاری مراسمی در کانون شهید سبحانی جای خالی شهدا را برای پدرانشان پر کردند و در روز پدر با اهدای هدیه از آن ها تجلیل به عمل آوردند.

مسئول کانون ایثار و شهادت در حاشیه این مراسم گفت: برای نخستین بار در البرز پدران شهدا توسط دبیرخانه کانون خدمت رضوی و خادمیاران رضوی تجلیل شدند و خوشحالیم که در این روز بتوانیم دل این پدران عزیز را شاد کنیم.

زهرا کارگربرزی در ادامه افزود: در ایام مختلف و از سوی متولیان زیادی از مادران و پدران شهدا تجلیل شده بود، اما تا کنون برنامه‌ای به تنهایی برای تکریم از پدران شهدا توسط این کانون نداشتیم.

مسئول کانون ایثار و شهادت تصریح کرد: این پدران شهدا از شهرستان‌های هشتگرد، محمدشهر، کمالشهر و حصارک در این برنامه حضور داشتند و همچنین دیگر فرزندان پدران شهدا از پدران خود دست بوسی کردند.

کارگربرزی در پایان اظهار داشت: هر جا اثر شهید باشد، دل همسفر شهید خواهد شد، به معنای واقعی شهدا روز مرد نداشتند، اما روزها را مردانه ساختند.

گفتنی است؛ در این آیین مباحثی پیرامون ترویج نهج البلاغه خوانی از سوی اساتید نهج البلاغه مطرح شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی