پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۲

شکوه وحدت / میثاق زائران و مجاوران رضوی با آرمان های انقلاب اسلامی

در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، زائران و مجاوران رضوی همچون همیشه خیابان امام رضا(ع) را غرق زیبایی کردند و این جشن باشکوه را با تشرف به آستان امام مهربانی‌ها تکمیل کردند.

به گزارش آستان نیوز، مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد مقدس، صبح امروز از میدان 15 خرداد آغاز شد و حاضران، با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و سر دادن شعارهای ملی و انقلابی، همچون رودی خروشان به سمت حرم مطهر حضرت رضا(ع) به حرکت در آمدند.
حضور پرشور خانواده‌ها، جوانان و دهه هشتادی‌ها در کنار سپیدمویانی که بسیاری شان برای چهل و چهارمین بار در این جشن باشکوه شرکت می‌کردند، جلوه‌ای زیبا از اتحاد ملی و همدلی مردم بود که رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره و آن را پیش بینی کرده بودند.
مجاوران حضرت رضا(ع) پس از تشرف به حرم مطهر رضوی، در رواق امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و ضمن عرض ارادت به امام مهربانی ها، با انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.
 

انقلاب اسلامی، خاری در چشم دشمنان
سخنران مراسم 22 بهمن ماه امسال در حرم مطهر رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بود که در صحبت‌هایش به اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: نهضت بزرگ انقلاب اسلامی، خاری در چشم دشمنان است و با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هر سال این قله رفیع تر و عزتمندتر می‌شود.
 

مردم بار دیگر به وظیفه خود عمل کردند
حاج علی اکبری افزود: ملت ایران خود را صاحب انقلاب می‌داند و به آن دلبستگی ماموریتی آخرالزمانی دارد و امروز ملت ایران با حضور شورانگیز در راهپیمایی 22 بهمن به وظیفه خود عمل کرد. 
وی افزود: ملت ایران به این روشن بینی رسیده که هر جا موفقیت حاصل شده نتیجه عمل به تدابیر امام امت بوده است و اگر نقطه ضعف‌هایی در بخش‌های مختلف اقتصاد و فرهنگ وجود دارد به دلیل غفلت از عمل به فرامین و تدابیر امام راحل و امام حاضر بوده است.
 

مطالبه مردم از مسئولان، ترمیم زخم‌ها و مبارزه با فساد
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: با عنایت الهی، اکنون از همه قوای کشور صدای آرمان‌های انقلاب اسلامی به گوش می رسد و این یک فرصت مغتنمی است که دشمن را زجر می‌‌دهد. 
وی تصریح کرد: البته مطالبه مردم نیز از قوای سه گانه این است که قوی‌تر از همیشه زخم‌ها را ترمیم کنند و مبارزه با فساد را جدی بگیرند و به سیاست‌های رهبری در همه بخش‌ها بازگردند و پای خط رهبری بایستند تا افق‌های آینده سریعتر از آنچه فکر می‌کنیم در دسترس قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی