پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در ایام الله دهه فجر:
۱۴۰۱-۱۱-۲۲

۸۶۲ نفر از مردم نظرآباد در طرح اردوی بزرگ‌ جهادی سلامت خدمات دریافت کردند

پزشکان خادمیار کانون تخصصی سلامت استان البرز در اردوی بزرگ حهادی سلامت به ۸۶۲ نفر از مردم شهرستان نظرآباد خدمات سلامت محور ارائه دادند.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اردوی بزرگ جهادی سلامت با مسئولیت و اقدام کانون تخصصی سلامت رضوی و مشارکت سازمان هلال احمر و اداره معاونت بهداشت و درمان استان در شهرستان نظرآباد برگزار شد.

در این اردوی بزرگ جهادی که مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت، مسئولان کانون تخصصی سلامت رضوی، مسئولان ارشد هلال‌احمر و اداره بهداشت و درمان در کنار مدیران نظرآباد حضور پیدا کردند و پس از قرائت قرآن و صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، بر روند خدمات دهی پزشکان و حضور مردم و بیماران نظارت داشتند.

پزشکان و متخصصان خادمیار رضوی از قبیل پزشک عمومی، متخصص ارتوپد، پزشک زنان و ماما، روانشناس و روانپزشک و متخصص تغذیه در این اردو با کمک پرستاران ساعت‌ها به خدمت رسانی به دوستداران حضرت امام مهربانی‌ها پرداختند.

خادمیاران و پزشکان کانون تخصصی سلامت رضوی طی این اردوی جهادی بزرگ به ۸۶۲ نفر از مردم شهرستان نظرآباد خدمات سلامت محور ارائه کردند.

همچنین هزینه‌های برگزاری این اردو توسط دوستداران شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در استان البرز تامین شد و پزشکان و پرستاران خادم الرضا به صورت رایگان در راه جلب رضایت سلطان طوس مشغول خدمت رسانی به مردم بوده‌اند.

گفتنی است در دی ماه امسال خادمیاران اردوی جهادی مشابهی با مشارکت سازمان هلال احمر در منطقه محروم سهرابیه برگزار کردند که طی آن به ۱۲۶ نفر بیمار و مخدوم خدمات بهداشتی و سلامت ارائه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی